کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

امروز اولین روز ٢٦ سالگی بود...

نظرات 3 + ارسال نظر
گیلدا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ

عزیز دلم..دخترک صبورم..خردادی خوبم..تولدت مبارک..از ته قلبم برات سالای بهتر و بهتری رو می خوام..برای همه مون..

برای هممون....ممنونم

جولیت جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

ای جان تولدت مبارک گلم. ایشالا صد ساله بشی و روزهای سرشار از عشق و آرامشی پیش روت باشه عزیزم

جولیت جان دلم... دلتنگت بودم خیلی... مممنونم

El جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ http://my--immortal.persianblog.ir/

کاش هر روزش قشنگ تر از روز قبل بشه ریحان جان ِ من... :*****

کاش ال جانم...ممنونم از لطفت :****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد