کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

اینکه یک نفر، وقتی از در وارد می شوی، نگاهت می کند، زل می زند به تو یک راست میپرسد تو چرا باز لاغر شدیِ!!! یعنی آن یک نفر همیشه هواسش به توهست. حتی اگر تو حواست نباشد . حتی اگر در نزدیکی تو نباشد. حتی اگر تو به عمد از او دور باشی... یک نفر هست که همیشه حواسش به تو هست...همین

نظرات 2 + ارسال نظر
آدم بتنی! پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ http://amvaj-e-betoni.blogsky.com

چقدر احساس قشنگی به آدم میده اونی که همیشه حواسش بهت هست:)

اونی که وقتی حواست نیست هم حواسش بهت هست

محدثه جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.khodam19.persianblog.ir

دیروز هی به آیدیت خیره شدم و هی دیدم نمی دونم چی بگم، رفتم بی اینکه حتی حالتو پرسیده باشم؛ اعتراف می کنم که یادم نبود تولدت و الان که دیدم دلیل اینکه اونهمه از دیروز تو ذهنمی رو فهمیدم؛ تولدت مبارک ریحان:* امیدوارم برات سلامتی و آرامش و شادی بباره:) برای خودت و عزیزات

کاش حرف می زدیم خوب.... مممنونم محدثه جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد