کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

نوروز آخر


"ازش پرسیدم بروم سفر؟ خیلی خسته ام محبوب". با سر جواب داد که:" برو. اصلا برایت لازم است" . گفتم : "جان محبوب دو سه روزه بر میگردم. هوایی عوض کنیم و برگردیم." دو سه روزم سر لجبازی یک مرد با مرد دیگر شد، 6 روز! وقتی که برگشتم ، تکلم هم نداشت دیگر. تا که رسیدم به خانه، صورتش پر از عصبانیت بود. قول داده بودم زود برگردم ولی برنگشته بودم. همیشه خواسته بود که نوروز کنار هم باشیم به هر قیمتی ...نوروز آخر محبوب کنارش که نبودم هیچ، روی حرفم هم نمانده بودم. 20 روز بعد از برگشت من از آن سفر لعنتی، سحر اول اردیبهشت محبوب من تمام شد... حالا میشود 4 سال که از سفر نوروز متنفرم. از لحظه سال تحویلی که دستش دستم نیست و نگاهی که دیگر هیچ وقت منتظرم برای برگشتن از سفر نیست...

نظرات 6 + ارسال نظر
El چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ http://my--immortal.persianblog.ir/

بغلت کنم ریحان؟ لطفن

آره ال لطفن...

رامین چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://safarkarde.blogsky.com

چه تلخ..زندگی پر است از این حسرت ها..شادی بجویید..
سلام

ممنون. شما هم شادی زی

رامونا چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ http://notebook.persanblog.ir

امان از این خاطرات تلخ نوروزی،
که صد سال هم بگذره از یادمون نمیره...
خود منم تلخ ترین خاطراتم توی عید و بهار اتفاق افتاد...
ریحان...بخند عزیزم :***

می خندم... یک روزی می خندم باز

گیلدا چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

محبوب نازنین..
من و توی بیچاره...

من و توی تنها...

جولیت چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

روحش شاد

بالالایکا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.balalayka.ir

بسیار گل که از کف من برده است باد
اما من ِ غمین
گلهای یاد کس را پر پر نمیکنم
من مرگ هیچ عزیزی را
باور نمی کنم .

ریحان آنقدر که محبوب در دل ما زنده است ، خیلی از زندگان این دنیا ، نیستند .
او نظاره گر توست . اگر شادیش را میخواهی ؛ بگو ، بخند ، زندگی کن . . .

کاش... فقط کاش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد