کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

رفلاکس خر است

هیچ وقت نشده بود کسی را ببینم که رفلاکس دارد بعد بفهمم آدم های اطرافش چه دردی می کشند از دیدن حالش. رفته بودم ساختمان مرکزی پیگیر یک درخواست. یک وقت هایی کلافه می شوم که تا خودم نمی روم دنبال کاری، کار انجام نمی شود.  بی حوصله ایستاده بودم جلوی کانتر مسئول دفتر که کارم راه بیفتد بیایم دفتر پی بدبختی های خودم. موبایلم هم زنگ می خورد که رئیس می گفت برو دفتر مهمان داریم، من نیستم تو برو تا من برسم." بی حوصله بودم. صدای سرفه های خشن پشت هم آقای "ن"، بیرون آمدنش یهو از اتاق ناهار . صورت برافروخته اش. همه می گفت که رفلاکس دارد سر می رسد. پرسیده بودم: "خوبین" گفته بود :" آره" دویده بود سمت اتاقش. حالم بد شده بود. احساس خیلی بدی داشتم. آمده بودم دفتر خودمان. حس بدی داشتم که یک نفر بعد از غذا خوردنش اینطور بهم بریزد، عصبی ام کرده بود...


برایش نوشته بودم :" خوبییی؟" نوشته بود:" نه والا!" قصه این بود که کوکا و سس را باهم خورده بود و در جا رفلاکس داشت. پرسیده بودم:" تو مگه رفلاکس نداری؟" تازه فهمیده بودم که آدم های اطرافم از این حال من چه حس بدی بهشان دست می دهد. چقدر غمگین می شوند. فهمیده بودم که وقتی اون طور پشت هم می افتم به سرفه، می افتم به برگرداندن غذا...


باید یک عذر خواهی بکنم از همه آدم های اطرافم. هر چند که مدت هاست رفلاکسم کم شده و اشتهایم به غذت خیلی بهتر است ولی باز هم !

نظرات 4 + ارسال نظر
حورا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

مبارکه قالب جدید :))
apology accepted ;)

love you !!!!! and nice to see u again near ...

حیران جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ http://www.hyrani.blogfa.com

حیران سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.hyrani.blogfa.com


بیخیال است
خیلی بیخیال
همان کسی که تمام خیال من است

(میای پیشم؟)

بی خیالی طی می کند کسی که خیال من او را سیر میکند

gilda سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

delam tang shod barat dokhtar
kojayi?yadame ye bari oon ghadima ye chan rooz ke naboodam baram neveshte boodi ke havaset has ke nistam..hala khodet kojayi

همین جا. وسط روزهای پرکار و درگیر اسفند لعنتی. گم شدم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد