کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

مبادله پا یا پای

تکست دادم سر صبح :" یا به زبون خوش بیایید این شله زرد نذری را ببرید یا من تا ته اش را می خورم !" نشده بود این دو روز هماهنگ کنیم که بیاید شله زردش را ببرد. با خودم آورده بودم شرکت که یک بلایی همین جا سرش بیاورم! بعد از سه دقیقه زنگ زده بود که:" من دم در دفتر بالام. تا سه دقیقه دیگه پایین باش!" تهدیدم ظاهرا کارساز شده بود. رفته بودم دم در دفتر که رسیده بود. یک ظرف الویه به دست! شله زرد را گرفته بود، الویه را داده بود. مبادله پایاپای!!

نرسیده به دفتر شروع کرده بودم به خوردن! خوشمزه بود ولی خوب الویه های هانی یک چیز دیگری است. تکست داده بودم که :" خوشمزه نبود!!" شاکی زنگ زده بود که :" چرا!؟!؟"

همه روز خندیده بودم که چقدر خوب است همه روز یک ظرف بزرگ الویه در یخچال شرکت داشته باشی و هی بروی سروقتش ! و چقدر خوب است کسی بیاید دم در دفترت برایت بدون برنامه ریزی غذای مورد علاقه ات را بیاورد...!

نظرات 7 + ارسال نظر
زیتون سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

چه پایاپای خوشمزه ای. نوش جونت
دانشجو که بودم الویه روکیلویی درست میکردم میذاشتم یخچال. صبح و ظهروشب تا دوسه روز که امتحان سخته پاس بشه

خب حالا که لطف داری از "تنهایی پرعصمت من" شروع میکنم

خیلی خوشمزه بود و چسبید جدا" ! کم شده بود اینطور سورپرایز شوم :دی

بالالایکا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

بالالایکا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.balalayka.ir

تو دیگه عوض شدی !
مثل وقتایی شدی که محبوب کیسه ات می کشید و باید پوست می انداختی که راضی بشه از حمام بفرستدت بیرون !
داری پوست میندازی/انداختی - وقتش نشده عکس پروفایلت رو عوض کنی ؟
ساقه ی ترد ریحان را نشانمان بده ، لدفن ...

عوض شدم. آرام و ساکت. دیگر نمی جنگم برای اتفاقی که افتاد. دیگر برایم علامت سئوال نیست. یک جوری مثل خودم محبوب آرام نشسته ام و فقط نگاه می کنم... این عکس یک عکس خیلی قدیمی است. درست من حالای من است که نشسته ام یک گوشه فارغ از همه عالم و آدم کتاب می خوانم ! همین ...

جشم

saeed شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ق.ظ

عالی و ساده و زیبا
همون طوری که باید باشه

ممنون! ولی شما؟

خودم یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ http://swipi.blogsky.com

خوش به حالتون که حداقل یه ادم براتون الویه میاره
ولی ما چی؟؟؟؟؟!!

ادمی را اهلی کنید تا برایتان الویه بیاورد !!!!! :)))))))) یکبار شانس در خانه ما را زده باور بفرمایید

ژولیت دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

یادش بخیر یه وقتی یه کسی بود که برای منم الویه میاورد محل کارم که صبحونه بخورم.

باز هم کسی می آید که بیاورد ! مطمئن باش

شاه بلوط سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://balot.persianblog.ir/

یاد اولین شله زردی که درست کردم به خیر
نارنجی بود
یه نارنجی ناجور

عزیییزم!!! من اولین شله زردی که درست کردم شده بود پلووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد