کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کیش و مات

تازه رسیدم شرکت. خسته و بی خواب از امتحان . خوب امتحان را هم خوب نبودم و رسما نگران پاس شدن یا نشدن آنم. رفته ام اتاق رئیس که کارهایی که باید سریع جمع کنیم، جمع کنیم. سه روز شرکت نبودم و احتمالا انبوه کار باید روی میزم باشد. برگشته ام پشت میزنم که روی موبایل ها سه تا میس کال بود. نگران زنگ زدم که :" چیزی شده؟" با صدای بلند می خندد که :" با وکیلم می رفتیم جلسه. از  دفتر بالا می آمدیک که از دم دفتر شما رد می شدیم. می خواستم بیایی پشت پنجره ببینمت !" من مات شده ام. رسما کیش و مات . میگویم:" جاااااااااااااااااان؟ فیلم فارسیه؟، اون بنده خنده وکیلتون که باید این دیوانه بازی های شما را تحمل کند." می گوید:" همینه که هست. برس به کارت!"


نشسته ام پشت میزم. از طرفی خنده ام گرفته، از طرفی تعجب کردم. از طرفی رسما به عقلش شک کردم. اوضاع روزگار همه ما درب و داغان شده است جان شما !

نظرات 4 + ارسال نظر
زیتون چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

با خوندن اولین پست قلمتو دوست داشتم. رفتم تا پایین پیج. بعد گفتم از آرشیوت شروع میکنم. رفتم دیدم همش رمز داره. خلاصه ضایع و اینا!
دیگه.... موفق و شاد باشی

مرسی. مشکل اینه که رمز هر کدوم فرق می کنه و اگر رمز دارند برای اینه که من می خواستم از زندگیم حذف کنم اون بخش رو. هر کدومو دوست داشتی بگو برات رمزشو بفرستم ( البته از تیتر منظورمه :)) )

El چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ http://my--immortal.persianblog.ir/

تا باشه از این درب و داغون بودنای اینطوری ریحانم:ی:*

قربونت برم :)))))):* نه بابا این دیگه خیلی درب و داغوهه

بالالایکا شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ

چه خوش حالم که هستی ...

دخترانگی میکنی و چون ساقه ی ترد ریحان ، خم می شوی و نمی شکنی .
دریا دریا شادی برای تو .

مرسیاز این همه محبت :) ممنون از بودن شما . امدنتان خیلی خوب است

romina شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://lost-angel.blogsky.com/

درب و داغان هست ولی تنوع داری
اینش خوبه

نمی گذارد بدونش یکنواخت شود و این زندگی است دیگر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد