کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است


بد مریضی ام. یک سرما که می خورم اندازه یک آنفولانزا از من انرژِی می گیرد. بی حوصله و گوشه گیر می شوم. اهل خانه ماندن هم که نیستم. می شود این که مریضی می ماند با من چند هفته...


نظرات 2 + ارسال نظر
ژولیت چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

عزیزم مراقب ریحانم باش

ژولیت !!! چشم خوبم نگرانم نباش لوسم مقدار زیادی

رامونا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ http://note-book.persianblog.ir/

خب عزیزم همون روز اول برو دکتر آمپول بزن تا پروسه ی خوب شدنت سریع تر پیش بره!
خوبی ریحانم؟

دکتررررر؟!؟! فکر کن یک درصد :))))) بهترم . روزای اخرشه. تو خوبی؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد