کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

دلتنگی دلیل برگشت من ب تو نیست

فردا صبح امتحان ریاضی ٢ دارم ، دو سال و چند ماه بیش امتحان ریاضی ٢ داشتم ک علی دادگاه داشت همان روز، همه شب تا صبح با خودم کلنجار رفته بودم ک بروم سر امتحان، صبحش با علی نرفته بودم. رفته بودم دانشگاه. قدم هایم سست بود برای سر جلسه رفتن. تا دم در کلاس رفتم و برگشتم. نرم سر جلسه . علی چند ساعت بعدش از دادگاه مد بیرون با خنده! با یک حکم زندان ٦ ساله ...


حالا من فردا صبح امتحان دارم. امتحان ریاضی ٢ ک ان روز نرفتم سر جلسه اش. هی خودم را می نشانم سر درس، هی استرس ان شب می ریزد در تنم. استرس رفتن و برنگشتنش از زندان. ب ساعت هایی ک علی خواب بود و من زل زده بودم به صورتش ک حفظ کنم این خطوط را که اگر فردا نیامد ، تا نمی دانم چند سال هی یاد شب اخر در ذهنم باشد. صبحش بابا هر دوی ما را از زیر قران رد ک کرد او رفت سمت دادگاه و من سمت دانشگاه... 


صدای خنده اش وقتی از دادگاه امده بود بیرون پیجیده در گوشم،! خنده اش از مسخره بازی ک سر قاضی در اورده بود. همه و همه در دلم جان گرفته، یاد همان شبی ک سرشبش نشسته بود ب من انتگرال یاد بده و من هی بازیگوشی می کردم! و هنوزم انتگرال بلد نیستم ...


رفته ام و در فیس/////بوکم نوشته ام : 


ای اد ها انصاف داشته باشید... وقتی می روید بی زحمت خاطراتتان را هم ببرید . همین


و بعدترش اسستوس زدم : 


راستی وقت رفتن  یادم رفت ک بگویم که روز هایی خواهد امد که دلتنگت می شوم ، دلتنگ خوبی ها و حتی بدی هایت، حتی بی بهانه زنکت می زنم شاید ولی دلتنگی دلیل خوبی نیست برای بار دیگر ب توفکر کنم، همانطور ک دوست داشتن یک نفر هم دلیلی بر خوشبختی با او نیست...پس اگر روزی از کسی شنیدی ک فلانی دلتنگ توست، بخند و بگو  دلتنگی بخشی  از رفتن است...باىددلتنگ شوی که رفته باشی ...بخند و بگو ادم شاید دلتنگ بازجویش هم بشود... قصه نسازید از دلتنگی ادم ها...



سکیوریتی اش را هم برای همه باز گذاشتم ک بخوانند... خسته شدم برای دلتنگی هایم جواب پس دادن ...



نظرات 3 + ارسال نظر
محدثه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.khodam19.persianblog.ir

...

El دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ http://my--immortal.persianblog.ir/

من عاشق این راست بودنتم ریحان... کیفم میاد از اینکه خودت باشی و همه ی حساتو بگی نمی ترسی...

Miss.Autumn پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

اوهوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد