کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

بار سفر را بسته ام. نشسته ام در شرکت ب هر ضرب و زوری هست کارهایم را تمام کنم . عصر می روم سفر. دریا...ساحل...ب بهانه رنگ ب رنگ شدن ولی ب واقعیت زندگی... شاید اینبار سفر درمان این همه پریشانی ام باشد...شاید

نظرات 3 + ارسال نظر
Miss.Autumn پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

برو حسابی خوش بگذرووووووووووووووووووون :*:*

گیلدا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

سفر خوبه ریحان..خوب برگردی :)

یهدا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://spent-raha.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد