کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

کافه دل خوش ی من

این فصل را با من بخوان، باقى فسانه است... این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه است

گند بزنند این سیستم بلاگ اسکای را که دخیره نمیکند مطلب را. کلی نوشته بودم که همه پاک شد ...همه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
ژولیت شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://true-life.persianblog.ir

اگه میدونستم قصد داری وبلاگت رو عوض کنی پرشین بلاگ رو بهت پیشنهاد می کردم. من قبلا یک هفته ای توی بلاگ اسکای می نوشتم ولی راحت نبودم به نظرم دسترسی هاش خیلی کم بود

عزیزدلم من از سال 81 وبلاک دارم. اولین وبلاگم تو همون پرشین بلاگ بود تا سال 84. بعد اومدم بلاگ اسکای و بلاگ اسپات و هی در به در شدم. مممنون از لطفت! بوس محکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد